Doradztwo targowe

Co?

Oferujemy doradztwo w zakresie przygotowania firmy i zespołu do udziału w targach, w tym przeprocedowanie formalności z operatorem targów, przygotowanie stoiska i materiałów marketingowych oraz wsparcie w zakresie skutecznego networkingu podczas targów w ramach giełd kooperacyjnych, rozmów biznesowych z gośćmi targowymi i wystawcami. Wykonujemy też badanie tajemniczego klienta u konkurencji podczas targów, aby zdobyć kluczowe dla klienta informacje. Uczestniczyliśmy w kilkudziesięciu imprezach targowych w całej Europie, więc możemy przygotować cały projekt bez straty czasu i pieniędzy, które są generowane przez błędne decyzje, podejmowane zwłaszcza przez targowych nowicjuszy.

Komu?

Usługa jest skierowana do firm, które za pomocą targów chcą zrobić pierwszy krok w kierunku eksportu na dany rynek zagraniczny, znaleźć nowych zagranicznych partnerów handlowych i dokonać analizy branży i konkurencji, która będzie się na targach wystawiać.

Jak?

Rozpisujemy cały projekt na osi czasu, budżetujemy go i angażujemy kluczowych dostawców (w zależności od potrzeb, np. firmy budujące stoisko, grafików, drukarnie). Na życzenie klienta zajmujemy się też całą logistyką targową – od wysyłki i montażu stoiska po zakwaterowanie i transport osobowy na i z targów. Wraz z działem marketingu lub samodzielnie (w przypadku braku działu marketingu w firmie) wdrażamy kolejne zadania, szkolimy ze skutecznego networkingu obsadę stoiska targowego i przygotowujemy do osiągnięcia założonego celu. Na życzenie klienta możemy również wybrać się z nim na targi i wesprzeć go we wszystkich działaniach targowych na miejscu, łącznie z pracą sprzedażową.

Dlaczego?

W większości przypadków targi to drogie narzędzie sprzedażowo – marketingowe, którego firmy nie wykorzystują we właściwy sposób. W efekcie jest to często droga impreza, która się nie zwraca. Nie jest to słabość targów, tylko brak odpowiedniego przygotowania wystawców do skutecznego wykorzystania tego narzędzia w celu generowania wzrostu.

Po co?

Doradztwo targowe pozwala na uczynienie z targów skutecznego narzędzia do rozwinięcia eksportu i pozwala patrzeć na nie jak na inwestycję w sprzedaż, a nie jedynie koszt. Zanim ktoś stwierdzi, że targi nie działają, to powinien odpowiedzieć sobie na pytanie czy rzeczywiście chodzi o nieskuteczność targów, czy może samego wystawcy na tych targach.

Zaufali nam

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024 Case Consulting | Projekt i wykonanie: HEDEA