PR kryzysowy
Co?
Przeprowadzamy firmy i marki przez kryzysy wizerunkowe, minimalizujemy straty z nimi związane, wprowadzamy uporządkowane działania w miejsce nieprzemyślanych i chaotycznych oraz pomagamy klientom wyciągnąć i wdrożyć wnioski z tych kryzysów płynące. W Internecie nic nie ginie, więc szybka i przemyślana reakcja pozwala na zachowanie dobrego wizerunku na pierwszych stronach wyszukiwarek.
Komu?
PR kryzysowy jest dla każdego, kto ma świadomość kryzysu wizerunkowego, który właśnie się dzieje i zagraża wiarygodności marki, dezintegracji społeczności wokół niej zbudowanej i może się negatywnie odbić na sprzedaży.
Jak?
W sytuacji kryzysu należy działań szybko i według planu, który zależny jest od sytuacji kryzysowej, jej źródeł, zachowań poszczególnych stron sporu i winy, którą ponoszą wybrane podmioty tej sytuacji. Działamy wielotorowo, zarówno w komunikacji zewnętrznej – do odbiorców marki i społeczności, jak i wewnętrznej, czyli w kierunku pracowników.
Dlaczego?
O kryzys wizerunkowy w obecnych czasach bardzo łatwo, zwłaszcza w kanałach online. Jednocześnie brak zarządzania sytuacją kryzysową powoduje duże szkody, które potem trudno jest naprawić standardowymi narzędziami marketingowymi.
Po co?
Każdy kryzys jest szansą na nowe otwarcie, na wprowadzenie usprawnień. Pod warunkiem, że jest się świadomym tego kryzysu i istnieje wola wyjścia z niego. Pomagamy nie tylko zażegnać kryzys wizerunkowy, ale także wdrożyć w organizacji płynące z niego wnioski.