Plany marketingowe dla mikroprzedsiębiorstw
Co?
Marketingowa usługa doradcza dla mikroprzedsiębiorstw, które w ogóle nie prowadzą działań marketingowych, a czują potrzebę zmiany w tym zakresie lub robiły to do tej pory w sposób przypadkowy i nieskuteczny.
Komu?
Jest to rozwiązanie skrojone na miarę potrzeb mikroprzedsiębiorstw prowadzących lokalną działalność usługową w modelu B2B lub B2C na terenie jednego miasta lub tylko w jednym kanale sprzedaży (tylko sprzedaż bezpośrednia lub tylko e-commerce).
Jak?
Nasze wsparcie obejmuje jednodniowe warsztaty marketingowe, po których przygotowujemy krótki i treściwy plan działań marketingowych, które pomogą wyskalować lokalny biznes i przełożą się na zwiększenie przychodów. W ramach planu oferujemy przygotowanie 3 narzędzi marketingowych wraz z praktycznymi wskazówkami ich wdrożenia i pomocnymi informacjami, jak można to zrobić skutecznie i niskim kosztem.
Dlaczego?
Jeśli prowadzisz swój lokalny biznes, to tym bardziej nie stać Cię na straty, a nieprzemyślane działania marketingowe najczęściej nie przynoszą efektów. Pomagamy ułożyć podstawowe kanały komunikacji z Twoimi klientami, aby wraz z ich wdrożeniem przełożyło się to na wzrost sprzedaży.
Po co?
Zaplanowany i skuteczny marketing to nie tylko domena dużych firm. Dzięki działaniom komunikacyjnym można generować wzrosty sprzedaży, o ile są dopisane do Twojego biznesu i odpowiadają na potrzebę Twoich klientów.