Marka osobista

Co?

Pomagamy monetyzować doświadczenie ekspertów w branży usługowej poprzez budowę marki osobistej w komunikacji online i offline. Przekładamy wiedzę i umiejętności klienta na formy audiowizualne i treściowe oraz wskazujemy kanały komunikacji najlepiej dopasowane do grup docelowych ich klientów. Rozpisujemy w szczegółach cały proces budowania marki osobistej począwszy od doboru narzędzi, budowania społeczności i form komercjalizowania usług i skalowania biznesu opartego na marce osobistej. Podchodzimy do tego z wyczuciem i mając na uwadze wszystkie zasoby klienta, w tym te związane z jego charakterem, możliwościami poznawczymi, ograniczeniami czasowymi i innymi. Szyjemy na miarę, bo nie ma jednego skutecznego wzorca marki osobistej odnoszącej sukcesy.

Komu?

Zachęcamy do kontaktu zwłaszcza te osoby, które wyczerpały możliwości rozwoju zawodowego w obecnej formie, mają pełną świadomość wartości swojej wiedzy i umiejętności w danej dziedzinie i ze zdziwieniem patrzą na swoją konkurencję, która buduje swoją markę osobistą, osiągając sukcesy, mimo mniejszych kompetencji.

Jak?

Podczas warsztatów dokładnie poznajemy klienta, katalogujemy jego wszystkie zasoby, ustalamy konkretne cele projektu marki osobistej. Następnie porównujemy konkurencję, także od kątem komunikacyjnym, aby wyłuskać dobre praktyki komunikacyjne w branży i typowe błędy, których nasz klient nie powinien powielać. Na samym końcu budujemy na tej podstawie szczegółowy plan stworzenia i rozwoju marki osobistej w oparciu o możliwości klienta. W planie tym zawarte są konkretne narzędzia, harmonogram działań wraz z budżetem oraz konkretne kryteria sukcesu każdej zaplanowanej aktywności. Wspieramy tez budowę marki osobistej podczas etapu wdrożenia w zakresie wskazanym przez klienta.

Dlaczego?

Marka osobista może być skuteczną formą skalowania działalności opartej na indywidualnych zasobach klienta i pozwala mu wyrwać się z sytuacji „bycia pracownikiem we własnej firmie”, nieustannie goniącego za sprzedażą, której marżowość jest na niezadowalającym poziomie.

Po co?

Monetyzacja własnego doświadczenia zawodowego za pomocą marki osobistej to możliwość wejścia na nowy poziom rozwoju zawodowego, zautomatyzowania sprzedaży, stworzenia wokół siebie zaangażowanej społeczności i czerpania satysfakcji zarówno zawodowej, jak i finansowej. To też możliwość zbudowania wartościowych partnerstw pozwalających na dalszy rozwój biznesu

Zaufali nam

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024 Case Consulting | Projekt i wykonanie: HEDEA