Sukcesja,
czyli idzie młodość.
Wiele firm założonych w latach 90-tych stoi przed trudnym wyborem „Co dalej?”. Sukcesja pokoleniowa to jedno z rozwiązań zapewniających dalszy rozwój firmy i nie jest jedynie zagadnieniem prawnym, ale też komunikacyjnym. Często pozycja takiej firmy to w dużej mierze zasługa właściciela, jego silnej osobowości i wieloletnich relacji z partnerami biznesowymi.
Pomogliśmy firmom w trakcie sukcesji odświeżyć wizerunek zewnętrzny, zmienić sposób komunikacji z rynkiem, ale także z zespołem pracowników, dla których też jest to duża zmiana. W sukcesji ważne jest też delikatne i wyważone podejście, bo jest to wyzwanie dla obu stron procesu: właścicieli i następców. Wiemy, że wszyscy mają swoje obawy i ważne są tu miękkie kompetencje prowadzących proces, aby wyważyć i uwzględnić racje obu stron.
Dbamy o to, aby wprowadzić modernizacje w komunikacji, ale przy zachowaniu DNA firmy – jej trzonu, na którym była budowana i któremu zawdzięcza swój sukces.