Więcej
Okiem fachowca.
Marka osobista eksperta.
Jeśli jesteś autorytetem w swojej dziedzinie, to pewnie irytujesz się widząc „tak zwanych speców w Internecie”, którzy zarabiają pieniądze plotąc bzdury. Jakość można sprzedawać, kiedy jest opakowana w dobrze stworzoną markę osobistą eksperta….
Więcej
Sukcesja,
czyli idzie młodość.
Wiele firm założonych w latach 90-tych stoi przed trudnym wyborem „Co dalej?”. Sukcesja pokoleniowa to jedno z rozwiązań zapewniających dalszy rozwój firmy i nie jest jedynie zagadnieniem prawnym, ale też komunikacyjnym. Często pozycja takiej firmy…
Więcej
Zmiany, zmiany, zmiany.
Wejście w nową branżę.
Zarówno w dziedzinie usług, jak i produkcji przemysłowej pomagaliśmy klientom o długoletniej obecności w jednym segmencie rynkowej wejść w nową branżę. Dywersyfikacja działalności w dzisiejszych niepewnych czasach to zdecydowanie ruch w dobrą stronę. Dzięki naszemu wieloletniemu…
Więcej
Kiedy Twoja strona internetowa jest stara, jak węgiel.
Rebranding.
Kiedy strona internetowa firmy pamięta czasy prezydentury Kwaśniewskiego, to prawdopodobnie tak samo jest z wszystkimi innymi narzędziami marketingowymi. A w przeciągu tych lat firma rozrosła się i w niczym nie przypomina swojej fazy zalążkowej. Poza marketingiem,…
Więcej
Czas na klienta z grubszym portfelem.
Repozycjonowanie.
Często się zdarza, że firmy nie są w tym miejscu układanki rynkowej, w której chciałyby być. Stara mądrość mówi, że tylko duzi i bogaci mogą sobie pozwolić na sprzedawanie rzeczy tanich. I przy tym niskomarżowych. Premiumizacja, czyli repozycjonowanie się…
Więcej
Go West!
Marketing eksportowy.
W wielu firmach sprzedaż krajowa to za mało, ale z drugiej strony nie bardzo wiadomo jak się zabrać za sprzedaż zagraniczną. Wprowadziliśmy na rynek UE ponad 150 nowych produktów, organizowaliśmy kilkanaście wyjazdów na targi, a w dziesiątkach imprez targowych…
Więcej