Kiedy Twoja strona internetowa jest stara, jak węgiel.
Rebranding.

Kiedy strona internetowa firmy pamięta czasy prezydentury Kwaśniewskiego, to prawdopodobnie tak samo jest z wszystkimi innymi narzędziami marketingowymi. A w przeciągu tych lat firma rozrosła się i w niczym nie przypomina swojej fazy zalążkowej. Poza marketingiem, który obciąża wizerunek firmy, zamiast go budować. Rebrandingiem nie jest zmiana logo na nowe. Nie jest nim nawet zmiana strony na nową. Zupełnie jak z samochodami – nowy lakier na Golfie trójce nie uczyni z niego ósemki.

Rebranding to całościowy proces obejmujący wszystkie aspekty komunikacji firmy z grupami docelowymi: klientami, partnerami biznesowymi, dostawcami, społecznością lokalną czy pracownikami. Nowa komunikacja firmy i marki musi podążać za aktualnym modelem biznesowym, a ten przecież zmienił się na przestrzeni lat. Dlatego trzeba wpierw skatalogować cele biznesowe i dopisać do nich nowoczesny marketing, aby powstała z tego spójna całość, która się wzajemnie wspiera i napędza.

Zaufali nam

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024 Case Consulting | Projekt i wykonanie: HEDEA