Działamy od lat i ciągle o nas nie wiedzą.
Rozpoznawalność i zasięg.

Żeby ktoś chciał coś kupić w danej firmie, to najpierw powinien wiedzieć o jej istnieniu, a potem o jej usługach/produktach. Tymczasem wieloletni brak marketingu, lub, co gorsza, nieskuteczny marketing będący tylko kosztem, powoduje, że pomimo długiej obecności na rynku i różnych starań telefon nie dzwoni, a mail do skrzynki nie wpada. Łatwo przepaść w gąszczu innych podobnych komunikatów, zwłaszcza, jeśli robimy to tak samo, jak inni.

Aby dotrzeć do klienta trzeba poznać jego potrzeby, przyzwyczajenia, miejsca w których bywa i media, z których czerpie informacje. Dzięki takiej pogłębionej analizie można zaprojektować kampanię z użyciem jednego czy dwóch narzędzi, które z chirurgiczną precyzją trafiają do Twojej grupy docelowej i w jej potrzeby mówiąc do ludzi tym językiem, który jest dla nich zrozumiały. Budowanie rozpoznawalności i zasięgów wcale nie musi kosztować dużych pieniędzy, ale robienie tego po omacku jest zawsze drogie.

Zaufali nam

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Case Consulting | Projekt i wykonanie: HEDEA