Czas na klienta z grubszym portfelem.
Repozycjonowanie.

Często się zdarza, że firmy nie są w tym miejscu układanki rynkowej, w której chciałyby być. Stara mądrość mówi, że tylko duzi i bogaci mogą sobie pozwolić na sprzedawanie rzeczy tanich. I przy tym niskomarżowych. Premiumizacja, czyli repozycjonowanie się na wyższą półkę wiąże się nie tylko ze zmianą portfolio produktowego, wprowadzeniem nowych, znacznie bardziej prestiżowych pozycji w ofercie, ale i całkowitą zmianą komunikacji marki na wszystkich jej poziomach. Klient premium ma zupełnie inne zwyczaje zakupowe, gdzie indziej lokuje poczucie wartości produktu czy usługi i na zupełnie inne detale zwraca uwagę, niż odbiorca masowy i cenowrażliwy.

Pomagamy naszym klientom stworzyć produkty i usługi premium oraz obudować je taką komunikacją, która uzasadnia zarówno ich wartość, jak i cenę.

Zaufali nam

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024 Case Consulting | Projekt i wykonanie: HEDEA