Zmiany, zmiany, zmiany.
Wejście w nową branżę.
Zarówno w dziedzinie usług, jak i produkcji przemysłowej pomagaliśmy klientom o długoletniej obecności w jednym segmencie rynkowej wejść w nową branżę. Dywersyfikacja działalności w dzisiejszych niepewnych czasach to zdecydowanie ruch w dobrą stronę.
Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w wielu branżach możemy służyć albo bezpośrednią wiedzą na temat „dziewiczych” dla klienta rynkach lub posiłkować się znajomymi specjalistami branżowymi. W projektowaniu wejścia na nowy rynek dbamy o analitykę – zbieramy dane zastane oraz prowadzimy analizę konkurencji i badania konsumenckie, które pozwalają najlepiej zaplanować to wejście i dostosować produkt / usługę zarówno pod kątem cenowym, jak i użytkowym do potrzeb klientów.
Dopisujemy do tego działania marketingowe, które zapewnią sprawną budowę świadomości marki, zbudują wokół niej społeczność, a następnie skłonią Twoich klientów do lojalności i powtórnych zakupów.